TomTom ONE 3rd Edition Benelux

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom ONE 3rd Edition Benelux op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

gerrit800 28-02-2010

Ik heb de Go nu 3 maanden en bevalt me prima in Nederland.
Een nadeel is als die niet gebruikt wordt dan gaat de batterij gauw leeg. en het stekkertje om op te laden in de auto gaat moeilijk in de tomtom.

osito 17-10-2009

navigeren op zich goed, ontvangst van satellieten ook prima, maar mijn lader ging stuk, dus via tomtom.nl even een nieuwe besteld, maar kreeg een ander type dan gevraagd. En dan begint de ellende: Eerst een RMA aan laten maken via een tel nr wat je ongeveer een dag kost om iemand te bereiken (kost ook een halve tomtom) die moet dan eerst goedekeurd worden, dan eerst een persoonlijke pagina op de website aanmaken, wachten op authorisatie, weer inloggen om goedkeuring voor retoursturen te krijgen, daarna zelf kontakt met vervoerder leggen en onderhandelen over op haaltijd en dag, wat natuurlijk alleen via kantooruren kan enz enz enz. Nee hoor, NOOIT MEER EEN TOMTOM, niet omdat 't ding niet deugt, maar om de meest beroerde service die ik ooit heb meegemaakt!!!

rfg322 27-08-2008

Op zich een prima apparaat als je inderdaad alleen in Nederland blijft! Want uitbreidbaarheid is gezien het geheugen praktisch nul! Je kun alleen losse landenkaarten laden naast benelux dus met x euro per kaart ga je dan snel over de prijs van de europe heen!
Als je dus ook maar een seconde twijfelt of je hem ook buiten de benelux wilt gebruiken koop dan de europe anders voel je je behoorlijk genaaid (zoals ik)
De accu is ook niet al te best, hij looopt langzaam leeg als je hem niet gebruikt.

ed edel 16-08-2008

Accu blijkt niet op te laden via sigarenaansteker in auto. Omdat er nog garantie op zit, vraag (met veel moeite via website TomTom voorgelegd!) en daarop een kluitje in het riet antwoord gekregen. Ben er nu zelf achter dat de verbinding tussen kabeltje en apparaat slecht is. Ik zou hem niemand aanbevelen, apparaat is slecht en service en garantie van TomTom echt waardeloos!

r.d uit spijkenisse 29-07-2008

ik heb de tom tom nu 3 maanden in bezit en hij werkt prima in nederland.
nog geen foutje kunnen ontdekken
ook de zuignap werkt prima.
ik denk dat de meeste hem gewoon op een vette ruit geplakt hebben waardoor hij bij een ander los raakt
ook flitspalen pakt hij prima en deze kan je op afstand instellen.
de gebruiksaanwijzing is wat minder maar even er mee spelen en je hebt het zo door.ook bijwerken is een fluitje van een cent
er zit geen sd kaart in ,maar als je hem alleen in nederland gebruikt zit er genoeg ruimte op ,en wie zet er nou foto's op zijn navigatie ???
een echte aanrader had hem al veel eerder moeten kopen

gert11 27-05-2008

wat een rot ding zeg!!!
als je m zoal;s ik elke dag gebruikt zit ie onder de fouten!!!

op t scherm staat pijl naar links en je hoort m duidelijk zeggen, rechts????? hoor ik dat nu goed, en ja hoor onderaan naar rechtes en de pijl staat linksaf!!!
en dan laat ie je vaak ergens afslaan, een rondje rijden om om te keren en weer terug de snelweg op??

en nu, kapot, 3 maanden oud en hij laait niet meer op!!!

en dan die ondeugelijke zuignap voor op t raam, owowowowow...

gewoon een goedkoop waardeloos toestel mensen, geloof mij maar.

heb deze van me werk en prive de 910 die 100 keer beter is!!!!!

beter iets meer betalen dan dit 'ding' !!

Bart Noppen 01-05-2008

Compact , gebruiksvriendelijk , voordelig ,nauwkeurig.
De zuignap waarmee je hem op je autoruit zet gebruik ik ook voor op de motor .Zit als een huis op het glas van mijn toerenteller of tank.Wel met droog weer natuurlijk . Borg hem wel zodat hij niet verloren gaat mocht hij losspringen. heb wel geen geluid maar het is leuk om vanuit Monster eerst naar de Veluwe te rijden dan aanzetten plaats intikken en aanklikken vermijd snelweg je gaat dan prachtig binnendoor naar je bestemming Het KAN dus ook een stuk voordeliger. In de auto gewoon perfect heeft me nog nooit niet goed de weg gewezen . Aanrader.

AngelicDevil 29-04-2008

Enige tijd geleden heb ik ook de TomTom One V3 aangeschaft. Hiervoor had ik tomtom navigator 6 op me Mio 360. Alleen was deze jammer genoeg kapot. Vandaar de aanschaf van de One V3.

Deze One V3 doet prima zijn werk. Heeft snel zijn GPS-fix. Heel makkelijk in gebruik. Bij een verkeerde afslag berekent hij ook snel een andere route voor je.
Ik heb ook de flitsservice erbij genomen (had ik al lopen met mijn navigator 6). Zo hou ik mijn One V3 up-to-date van vaste flitslocatie over heel europa.

Met de TomTom Home hou ik verder hem ook up-to-date van alle software upgrades. En om de zo veel tijd ff backuppen. Niet gebruikte stemmen heb ik maar weggegooid.

Nadelen:
Eigenlijk is de scherm te klein. (maarja financieel is dit een goed oplossing) Dus mocht je ogen niet al te best zijn en je hebt wat meer geld adviseer ik voor een XL versie.
De bijgeleverde ruitmontage is niet echt handig. Want de poot is te kort. Dus als je er op wilt monteren kom je in aanraking met de vooruit, dit geld ook voor het demonteren. Ook hier adviseer ik om een andere montagekit te nemen, namelijk een met een zwanenhals.

Verder prima apparaat en klein/plat.

Groetjes
AngelicDevil

Glenn1 20-04-2008

De tom tom V3 Benelux is in vergelijking met de de T.T GO eerste generatie's in alle opzichten sterk verbeterd zowel in de -supersnelle- processors en vormgeving. De V3 Benelux reageert zeer snel, dankzij de allerneuwste kaarten (gratis) en de supersnelle processor en ook met behulp van de QuickGPSfix, die je GRATIS kunt installeren. Het apparaat is zeer makkelijk te installeren op de computer: fluitje van een cent. m.a.w. alles wijst zich vanzelf. Hiervoor had ik de T.T. GO 300 maar in verlijking met de V3 is is dit een superapparaat , zeker qua opties en mogelijkheden in het apparaat. Als je (veel) binnen Nederland reist kan ik de iedereen de V3 Benelux aanbevelen. Minpuntje is, dat de raam houder er wel ondeugdelijk uitziet, maar deze heb ik inmiddels vervangen door een andere, veel luxere qua vormgeving en degelijkheid.

Pennedol 21-03-2008

Ik snap de opmerking niet dat de gebruiksaanwijzing onduidelijk is. Kind kan de was doen met dit apparaat. Uitpakken inpluggen en wegwezen. Werkte direct top, helder beeld en super duidelijke stem. Verwacht voor deze prijs niet alle mogelijkheden als mp3 bleu tooth en als je wilt upgraden naar Europa moet je deze niet kopen. Zoals eerder aangegeven zit er te weinig geheugen in en is het geheugen niet uit te breiden door een sd kaartje !! Blijf je binnend e benalux en wil je gemak met weinig poespas is deze een topper.

longtree 26-10-2007

Het apparaat heeft vanaf het begin niet gewerkt. Ik heb vaak en langdurig met de helpdesk van TomTom gebeld. Die (drie verschillende medewerkers)hebben allerlei suggesties aan de hand gedaan die niet geholpen hebben.

Verder is dit apparaat sowieso een kat in de zak. Er kan geen geheugenkaart in en het intern geheugen is 0,5 GB dus Europa kan nooit toegevoegd worden. Handleiding is zeer onduidelijk.

arieb2007 25-10-2007

Gisteren aangeschaft. Installeren fluitje van cent! Flitspalen al voor geinstalleerd. Fijn!!
Vindt snel sateliet en maakt tot op heden een prima indruk.
Scherm helder en duidelijk, ook stem is helder en duidelijk.
Niet veel poespas, voor mij ook niet nodig!

Fo.Mi 19-09-2007

Nadat de vorige Tom Tom ( 500) gestolen was moest ik op zoek naar een nieuw navigatiesysteem.
Systeem moest betrouwbaar zijn en buiten de auto ook nog makkelijk mee te nemen. Ook wilde ik de mogelijkheid hebben voor file-info (TMC). Hoewel de XL tijdelijk met TMC geleverd werd viel deze toch af omdat ik dat kleine beetje groter scherm niet noodzakelijk acht. Het was een keuze tussen de Garmin en Tom Tom. Beide compact en dus makkelijk in je zak te stoppen. Ik had geluk dat deze versie net uit kwam. Goed geprijsd. In vergelijking met de 500 versie is deze sneller klaar voor gebruik. Je hebt bovendien de beschikking over flitsinfo en snelheidswaarschuwing. De kaart kun je met veel info uitbreiden. Sta je in stad en zoek je een parkeergarage dan selecteer je deze in de NP lijst.
Via Internet heb ik er nog een TMC kabel bij gekocht zodat ik ook de informatie over de files ontvang. Doordat ik weet waar de file staat kan ik snel herplannen.
De aangegeven extra reistijd voor de file moet je wel maal twee doen. Het van de raamsteun op-en afhalen van de One gaat nu ook veel makkelijker dan bij de 500 . Hopelijk wordt de raamzuignap ook nog eens voorzien van een langere steel want zeker bij gebruik met de TMC kabel wil je kunnen schakkelen op je Tom Tom en dat moet je er wel makkelijk bij kunnen.
De bevestiging Het geluid is goed maar het zou mooier zijn wanneer het volume van waarschuwingen voor flitspalen en het stemgeluid voor de route apart instelbaar is.
De kaart is ook beter geworden. Heel slim bedacht dat je als gebruiker nu mee kan helpen de kaart up to date te houden. Via je PC kunnen je nieuwe info ophalen. Gaat heel handig. Spijtig voor een aantal mensen die dachten dat ze bij mij wel even een nieuwere versie van de kaarten konden ophalen. Je hebt nl geen SD kaartje meer.
Al met al ben ik zeer tevreden met de nieuwe One.

Martijn KL 19-09-2007

Een perfecte navigatie erg makkelijk in gebruik. Vooral de prijs is er aantrekkelijk. Ik zal iedereen zo'n navigatie aanbevelen.